۷ چیزی که هرگز نباید درمورد همسرتان به کسی بگویید

1

مشکلات و ناراحتی‌ها همواره در زندگی زناشویی رخ می‌دهند، اما بسیار مهم است که این مسائل را با همه در میان نگذارید. ما همواره خوشی‌ها و غم‌هایمان را با نزدیکان‌مان در میان می‌گذاریم. آنها نیز در مواجهه با سختی‌ها ما را یاری می‌کنند یا از پیروزی‌های کوچک ما خوشحال می‌شوند. اما مسائل خصوصی زوج‌ها نباید با نزدیکان در میان گذاشته شود. مواردی که در این نوشته می‌آید را نباید با هیچ‌کس به‌جز همسرتان به اشتراک بگذارید.

احساسات و رازها

صحبت کردن بیش‌ازحد با دوستان‌تان ممکن است به ضرر همسرتان تمام شود. همسرتان به شما اعتماد زیادی دارد و مهم‌ترین رازهایش را با شما در میان می‌گذارد. اگر کسی از این رازها باخبر شود، ممکن است آنها را فاش کند. پس اگر می‌خواهید زوج خوشبخت باشید کمی با احتیاط رفتار کنید.

رونیکس

۷ چیزی که هرگز نباید درمورد همسرتان به دیگران بگویید

بحث‌ها و نزاع‌ها

در هر رابطه‌ای زمان‌هایی وجود دارد که تصور می‌کنید ادامه‌ی رابطه با همسرتان غیرممکن است. لازمه‌ی دوست داشتن، در پیش گرفتن راه اعتدال و بخشیدن یکدیگر در نزاع‌هاست. از سوی دیگر، دوستان و آشنایان شما گستاخی همسرتان را برای همیشه به‌خاطر می‌سپارند.


حتما بخوانید: ترفندهایی برای آتش‌بس هنگام دعوای زن و شوهری

زندگی خصوصی

مسائل مربوط به اتاق خواب، فقط به شما و همسرتان مربوط است. در غیراین‌صورت خطر عدم اعتماد همسرتان را به جان می‌خرید. «صمیمیت» معنای مشخصی دارد. اگر در زندگی جنسی‌تان با چالشی روبه‌رو شدید، با همسرتان یا روان‌شناس صحبت کنید. روان‌شناسان رازهای شما را نزد خودشان نگه می‌دارند.

روابط سابق

۷ چیزی که هرگز نباید درمورد همسرتان به دیگران بگویید

اگر همسرتان در مورد روابط گذشته‌ی خود حقایقی را با شما در میان گذاشت، آنها را با دیگران به اشتراک نگذارید. تجربه‌های پیشین شما نقش مهمی در رابطه‌ی کنونی شما ایفا می‌کنند. وقتی با یکدیگر هستید، تلاش کنید تجربه‌های جدید داشته باشید.

ترس‌ها

ترس از مسائلی است که ما هیچ کنترلی روی آن نداریم. بعضی از افراد از عنکبوت‌ها می‌ترسند و برخی دیگر از ارتفاع هراس دارند. شوخی کردن در مورد ترس‌ها کاملا ممنوع است؛ مخصوصا وقتی از آن برای سرگرم کردن مخاطبان‌تان استفاده کنید. بهتر است به همسرتان کمک کنید که با ترس‌هایش مبارزه کند تا بتواند اعتماد‌به‌نفس بیشتری داشته باشد.

مشکلات مالی

هردو مورد مشکلات مالی و درآمد زیاد نباید با دیگران، حتی آشنایان نزدیک در میان گذاشته شوند. مسائل مالی خانواده فقط به شما و همسرتان مربوط است. اگر فکر می‌کنید به کمک مالی خانواده‌تان نیاز دارید، بهتر است حتما ابتدا موضوع را با همسرتان در میان بگذارید.


حتما بخوانید: ۶ اختلاف رایج زوج‌ها در مسائل مالی و راه‌حل آنها

نقص‌ها

۷ چیزی که هرگز نباید درمورد همسرتان به دیگران بگویید

به احتمال زیاد، شما با گذشت زمان با نقص‌ها و مشکلات همسرتان کنار می‌آیید، اما ممکن است خانواده‌ی شما نقص‌های همسرتان را برای همیشه به‌خاطر بسپارند و در زمانی نادرست، آنها را به زبان بیاورند. پس اگر همسرتان مشکلی دارد که شما را آزرده‌خاطر می‌کند، بهتر است فورا آن را با او در میان بگذارید. این کار به حفظ رابطه و حل مسائل پیش‌رو کمک می‌کند.

برگرفته از: brightside

اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. عیسی می‌گوید

    سلام صبح بخیر مقاله جالبی بود.