کتاب با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید؛ درمان افسردگی و اضطراب با کنترل مغز

0

«کتاب با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید» برای کسانی است که می‌خواهند بدون اینکه به دارو‌های شیمیایی وابسته شوند تغییراتی در مغز خود ایجاد کنند. درمان افسردگی و اضطراب فقط به مصرف داروهای ضدافسردگی محدود نمی‌شود، با تغییر طرز تفکر و کنترل مغز هم می‌شود به درمان افسردگی کمک کرد. با ما همراه باشید تا بیشتر درمورد کتاب «با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید» بدانید.

شناسنامه‌ی کتاب

  • عنوان اصلی کتاب: Change Your Brain, Change Your Life
  • عنوان کتاب به فارسی: با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید
  • نویسنده: دکتر دانیال آمن
  • سال انتشار: ۱۹۹۸

درباره‌ی کتاب

«کتاب با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید» راهکارهایی را برای کنترل‌کردن مغز ارائه می‌کند که واقعا مفید و مؤثرند. این کتاب نشان می‌دهد که ساختارهای خاصی در مغز شما موجب اضطراب، افسردگی، عصبانیت، وسواس و بی‌برنامگی می‌شوند، ولی مجبور نیستید این مشکلات مادرزادی را برای همیشه تحمل کنید. نویسنده‌ی این کتاب، دکتر دانیال آمن متخصص مغز و اعصاب است. او در این کتاب نکات شگفت‌انگیز و مؤثری را به خوانندگان یاد می‌دهد. این نکات به شما کمک می‌کنند مغز خود را درمان و زندگی‌تان را دگرگون کنید.

آیا این کتاب برای شماست؟

این کتاب برای کسانی است که می‌خواهند بدون اینکه به دارو‌های شیمیایی وابسته شوند تغییراتی در مغز خود ایجاد کنند. اگر از اضطراب، اختلال کم‌توجهی‌-‌بیش‌فعالی (ADHD)، وسواس یا افسردگی رنج می‌برید، این کتاب به شما کمک می‌کند به درمان خود جهت بدهید. «کتاب با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید» کمک می‌کند خود و اطرافیان‌تان را بهتر ‌بشناسید و حتی اعمال و روابط انسانی را نیز بهتر درک کنید.

رونیکس

نویسنده‌ی این کتاب به شما نشان می‌دهد که بسیاری از مشکلات‌تان از مغزتان سرچشمه می‌گیرد، نه از محیط اطراف. شما می‌توانید با تمرین و تلقین مغز خود را تغییر بدهید. این کتاب را بخوانید، تمرین‌های آن را انجام بدهید و توصیه‌های آن را دنبال کنید. می‌بینید که راحت‌تر می‌توانید با مشکلات خود کنار بیایید و زندگی بهتری داشته باشید.

در حاشیه

«کتاب با تغییر مغزتان زندگی‌ خود را متحول کنید» پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون در بخش جنبه‌های فیزیکی روان‌شناسی است. همچنین این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هم بوده است. دکتر دانیال آمن به‌ همراه همسرش تارا کتاب‌های زیادی در مورد جنبه‌های فیزیکی مشکلات روانی نوشته است. ازجمله‌ی آنها می‌توان به «کتاب‌ آشپزی برای تقویت مغز»، «درمان ADD»، «مغز خود را دوباره کنترل کنید» و «درمان اضطراب و افسردگی» اشاره کرد.

دکتر دانیال آمن کارشناسی خود را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در رشته‌ی زیست‌شناسی گرفت. در سال ۱۹۸۲ مدرک پزشکی خود را دریافت کرد. سپس تحصیل خود را برای دریافت تخصص روان‌شناسی آغاز کرد و مدرک روان‌شناسی کودک را از هونولولو گرفت.

تیم تحقیقاتی دکتر آمن بیش از ۷۰ مقاله‌ی علمی در موضوعات مختلفِ مربوط به سلامت مغز منتشر کرده است. او همچنین ۱۱ برنامه‌ی تلویزیونی دراین‌باره اجرا کرده است؛ بسیاری از مردم او را معلمی موفق می‌دانند.


در ادامه بخوانید: فیلم آموزشی : مغز شما چطور کار می‌کند؟
هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
تهیه شده در chetor
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.