بهترین روش‌های اخذ اقامت استرالیا به توصیه مهاجرت پلاس

راهنمای اخذ اقامت استرالیا از طریق تحصیل، کار و سرمایه‌گذاری

2

اخذ اقامت استرالیا و دریافت گذرنامهٔ استرالیایی، همچون اخذ اقامت نیوزلند و اقامت کانادا و حتی اقامت سوئد، در فهرست اولویت‌های مهاجرتی ایرانیان در دهه‌های اخیر قرار داشته و حتی نوسانات ارزی چند سال اخیر نیز نتوانسته از شدت تقاضای هموطنان برای مهاجرت به این کشورهای ایده‌آل دنیا بکاهد. استرالیا، یکی از کشورهای منطقهٔ اقیانوسیه و از کشورهای توسعه‌یافته جهان است که برای متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و مهاجرت کاری همواره یکی از مقصدهای هیجان انگیز جهان بوده است.

تاکنون صدها هزار هموطن از ایران و سایر نقاط جهان موفق شده‌اند اقامت دائم استرالیا را دریافت کنند. به‌نظر می‌رسد این روند با تغییر قوانین مهاجرتی و پناهندگی استرالیا و تخصصی‌تر شدن فرایند مهاجرتی، سیر صعودی خود را همچنان در دههٔ سوم قرن بیست‌ویکم حفظ کند. مهاجرت به کشوری که یکی از مستعمره‌های بریتانیا و از مقصدهای خوب برای تحصیل و زندگی و کسب‌وکار بخصوص در رشته‌های دانش بنیان است، گزینه‌ای است که ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است.

به گزارش مهاجرت پلاس، معتبرترین گروه حقوقی مهاجرتی، اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری، کار و تحصیل از بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور رؤیایی است. این مؤسسهٔ حقوقی یکی از معتبرترین مؤسسات در خصوص تمامی خدمات مهاجرت به استرالیا و پس از آن است و با تکیه بر سال‌ها تجربه در این زمینه بهترین منبع برای پاسخ به سؤالات متقاضیان اخذ اقامت استرالیاست. با ما همرا باشید تا این روش‌ها را با شما در میان بگذاریم.

رونیکس

شیوه‌های اخذ اقامت استرالیا

شیوه‌های اخذ اقامت استرالیا به توصیه مهاجرت پلاس

اخذ اقامت موقت استرالیا از طریق ویزاهای تحصیلی و شغلیِ کوتاه‌مدت امکان‌پذیر است. اتفاقا به علاقه‌مندان دریافت اقامت دائم استرالیا همواره توصیه می‌شود که سفری کوتاه‌مدت از چند هفته تا چند ماه به این کشور داشته باشند تا فرصت های کسب‌وکار، مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری و اکوسیستم زندگی را از نزدیک بررسی کنند. برنامه‌ریزی برای هر سفر و مهاجرتی در صورتی که اشراف اطلاعاتی کامل وجود داشته باشد‌، هم آسان‌تر می‌شود و هم با این وضعیت ارز، ارزان‌تر!

شما با داشتن ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای مهارتی، و ویزای دائم خویشاوندی قادر به سفر به این کشور و اقدام برای اخذ اقامت دائم استرالیا هستید. اما به هر حال، علاوه بر مهاجرت تحصیلی با بورسیه، یکی دیگر از روش‌های آسان مهاجرت به این کشور، پیدا کردن یک کارفرمای مستعد (Qualified Employer) است که بتوانید به کمک پیشنهاد شغلی از طرف ایشان، دعوتنامه بگیرید و ویزای این کشور را اخذ کنید.

افراد متخصص (skilled worker) که تقاضا برای رشته‌های تحصیلی و کاری آن‌ها زیادتر است، می‌توانند برای اخذ دعوتنامهٔ کاری اقدام کنند و مسیر را برای گرفتن PR‌‌ یا اقامت دائم هموار کنند. مراجعه به سایت‌های کاریابی استرالیا، یکی از روش‌های دریافت دعوتنامهٔ کاری است.

پروفایل‌هایی که در سیستم ادارهٔ مهاجرت استرالیا از سال ۲۰۱۹ به بعد ثبت می‌شود، بر اساس سن، تحصیلات متقاضی، مهارت‌های تحصیلی و مدیریتی و تسلط به زبان انگلیسی امتیازبندی می‌شوند و اگر شما سابقهٔ سفر و تحصیل در این کشور را داشته باشید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. در لینک زیر می‌توانید نحوهٔ امتیازبندی مهم‌ترین ویزاها را مشاهده کنید.

امتیازبندی مهاجرت به استرالیا

اگر پروفایل شما بتواند حداقل امتیازات لازم را کسب کند، توسط DIPB (دپارتمان مهاجرت و حفاظت مرزی استرالیا) برای مصاحبه دعوت می‌شوید که گامی برای شروع مرحلهٔ دریافت ویزا و سفر به این کشور است. در این کشور، مهندسان ساختمان، مکانیک، صنایع و … از شرایط شغلی خوبی برخوردارند. سعی کنید اگر در این حوزه‌ها تخصص ندارید، حداقل مدارک گواهی صلاحیت حرفه‌ای کسب کنید. مثل مدرک مدیریت بین‌المللی پروژه از PMI آمریکا که در ایران نیز متداول شده است.

بهترین شرایط مهاجرت به استرالیا

بهترین شرایط مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا از طریق تخصص، برای افرادی است که سن‌شان کمتر از ۵۰ سال است و می‌توانند مدرک تحصیلی دانشگاهی قابل ارزشیابی ارائه کنند. سابقهٔ کاری با ارائهٔ لیست سابقهٔ تأمین اجتماعی ممهور به مهر وزارت خارجه و دادگستری هم برای اثبات سابقهٔ شغلی شما اهمیت دارد؛ البته راه‌های دیگری هم برای اثبات این سابقهٔ کاری وجود دارد. بیش از یک سال سابقهٔ کاری، کف امتیاز لازم را اخذ می‌کند. سابقهٔ ویزاهای قبلی استرالیا و متأهل یا مجرد بودن شما نیز در کسب امتیازات لازم مؤثر است.

انواع ویزا برای اخذ اقامت دائم استرالیا

  • اقامت سرمایه‌گذاری (ویزای ساب‌کلاس ۱۳۲، ۸۸۸ و ۸۹۲)
  • اقامت از طریق کار و مهارت (ویزای ساب کلاس ۱۸۶، ۱۸۷، ۱۸۹ و ۱۹۰)
  • اقامت از طریق ازدواج (ویزای ساب‌کلاس ۸۰۱ و ۱۰۰)
  • اقامت از طریق فرزندان (ویزای ساب‌کلاس ۱۰۳ و ۱۴۳)
  • اقامت از طریق والدین (ویزای ساب‌کلاس ۱۰۱، ۱۰۲ و ۱۱۷)

انواع ویزا برای اخذ اقامت موقت استرالیا

  • اقامت سرمایه‌گذاری موقت ۴ ساله (ویزای ساب کلاس ۱۸۸)
  • اقامت کار موقت ۳ ماهه (ویزای ساب کلاس ۴۰۰)
  • اقامت کار موقت ۱۸ ماهه (ویزای ساب کلاس ۴۷۶)
  • اقامت کار موقت ۱۸ تا ۴۸ ماهه (ویزای ساب کلاس ۴۸۵)
  • اقامت کار موقت ۴۸ ماهه (ویزای ساب کلاس ۴۸۹)
  • اقامت دیدار و گردشگری (ویزای ساب کلاس ۶۰۰)
  • اقامت موقت ازدواج ۲۴ ماهه (ویزای ساب کلاس ۸۲۰)
  • اقامت موقت نامزدی (ویزای ساب کلاس ۳۰۰)
  • اقامت موقت ۲ ساله از طریق فرزند مقیم (ویزای ساب کلاس ۱۷۳)
  • اقامت موقت از طریق والدین (ویزای ساب کلاس ۴۸۵)
  • اقامت ۵ ساله تحصیلی (ویزای ساب کلاس ۵۰۰)

برای اطلاعات دقیق در مورد هریک از این ویزاها می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

ویزای استرالیا

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری - مهاجرت پلاس

اخذ اقامت موقت استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

با سرمایه‌گذاری یا ثبت شرکت در استرالیا می‌توانید به راحتی اقامت دائم کسب کنید. شما ابتدا باید ویزای ۴ ساله (ساب‌کلاس ۱۸۸) بگیرید و در مرحلهٔ بعدی با ویزای ۸۸۸ نسبت به دریافت اقامت دائم اقدام کنید. ویزای موقت سرمایه‌گذاری با عنوان ویزای کارآفرینی شناخته می‌شود.

برای دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا به صورت موقت، باید کمتر از ۵۵ سال داشته باشید و ارزش اموال منقول و غیرمنقول‌تان در دو سال مالی اخیر، حداقل ۸۰۰ هزار دلار و گردش مالی‌تان حداقل ۵۰۰ هزار دلار (دلار استرالیا معادل ارز دولتی) باشد.

برای اخذ این ویزا باید به دولت استرالیا اثبات کنید که سرمایه‌گذار حرفه‌ای هستید و می‌توانید کسب‌وکار موفقی در استرالیا راه‌اندازی کنید. با داشتن مدارکی نظیر جواز کسب، پروانهٔ بهره‌برداری، شرکت ثبت شده، فرانشیز، کارمندان بیمه شده و … می‌توان کارفرمایی یا خویش‌فرمایی شما را اثبات کرد. البته برخی مواقع ممکن است کارفرمایی شما در ایران به‌راحتی احراز نشود. در این شرایط ما در مهاجرت پلاس تلاش می‌کنیم متناسب باکسب‌وکارتان راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم.

برای شروع فرایند نیاز به دعوتنامهٔ ایالتی دارید که البته کارشناسان خبرهٔ ما در گروه حقوقی مهاجرت پلاس، در عرض یک هفته تا ۱۰ روز این این دعوتنامه را برای شما اخذ می‌کنند.

اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

همان‌طور که قبلا اشاره کردیم لازمهٔ دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه‌گذاری، دریافت اقامت موقت ۴ ساله از طریق ویزای کارآفرینی است. بعد از اینکه ویزای موقت را دریافت کردید و وارد استرالیا شدید، ۴ سال فرصت دارید تا شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم را فراهم کنید.

شما به‌عنوان یک مهاجر سرمایه‌گذار باید حداکثر تا ۲۳ ماه پس ورودتان به این کشور یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنید و حداقل ۲۰۰ هزار دلار استرالیا در آن سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه‌گذاری به تنهایی کافی نیست؛ گردش مالی یا فروش سالانهٔ شما در سال آخر فعالیت کسب‌وکارتان باید حداقل ۳۰۰ هزار دلار باشد و این به معنای موفقیت نسبی شما به عنوان یک سرمایه‌گذار است. آخرین شرط، استخدام دو نفر به‌صورت تمام وقت است. اگر نتوانستید یا نخواستید افراد دیگری را استخدام کنید، می‌توانید به جای آن ۴۰۰ هزار دلار استرالیا سرمایه‌گذاری شخصی مانند خرید منزل یا قراردادن پول در بانک داشته باشید.

با اثبات فعالیت کسب‌وکارتان به‌مدت حداقل دو سال و داشتن شرایط بالا، می‌توانید برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهید. برای آشنایی بیشتر با شرایط و مراحل اخذ این ویزا به لینک زیر مراجعه کنید:

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت استرالیا از طریق کار و مهارت

اقامت استرالیا از طریق کار - مهاجرت پلاس

اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۹

اقامت دائم استرالیا با ویزای ۱۸۹ استرالیا به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که می‌خواهند از طریق مهارت و تخصص‌شان به همراه خانواده به این کشور مهاجرت کنند. در این روش، شما مشمول طرح درمان ملی خواهید بود و می‌توانید پس از طی مدت زمانی مشخص، درخواست شهروندی کنید. نکته‌ای که باید بدانید این است که متقاضیان این ویزا، باید حداکثر ۴۵ سال داشته باشند و حد نصاب امتیازات لازم یعنی حداقل ۶۵ امتیاز را به‌دست آورند. کسب حداقل نمرهٔ ۶ آیلتس و داشتن مهارت یا تخصصی که در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا موجود باشد از دیگر الزامات اخذ این ویزاست.

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۹۰

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۹۰ استرالیا برای متقاضیان متخصصی است که می‌خواهند همراه خانواده‌شان به این کشور مهاجرت کنند اما دعوتنامهٔ کارفرمای استرالیایی ندارند. شرایط این ویزا مشابه ویزای ۱۸۹ است؛ با این تفاوت که باید از طرف یکی از ایالت‌های استرالیا تأییدیه بگیرید و پس ورود به این کشور نیز موظفید در همان ایالتی که شما را دعوت کرده، زندگی و کار کنید. بد نیست بدانید داشتن این تأییدیه ایالتی ۵ امتیاز به همراه دارد و کار شما را در کسب امتیاز راحت‌تر می‌کند.

برای محاسبهٔ آنلاین امتیازتان می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا

اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۶

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۶ استرالیا برای متقاضیانی است که یک کارفرمای مورد تأیید ادارهٔ مهاجرت استرالیا اسپانسرشان شده است. این ویزا تنها برای افرادی صادر می‌شود که شغل‌شان در لیست MLTSSL مشاغل مورد نیاز استرالیا موجود است. برای اخذ این ویزا علاوه بر پیدا کردن یک کارفرما، باید تمامی شرایط و مهارت‌های لازم برای سِمتی را که برای‌تان در نظر گرفته شده است داشته باشید. سن کمتر از ۴۵ سال و تسلط قابل قبول به زبان انگلیسی، ازدیگر شرایط مهم اخذ این ویزاست.

اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۷

شرایط اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۱۸۷ استرالیا تا حدی مشابه ویزای ۱۸۶ است. مهم‌ترین تفاوتش این است که در ویزای ۱۸۶ یک کارفرما در هر نقطه از استرالیا اسپانسر شما می‌شود اما در ویزای ۱۸۷ نیازی به پیدا کردن کارفرما نیست. شما می‌توانید با داشتن مهارت و تخصص لازم در شغل مورد نظرتان از یکی از مناطق کم‌جمعیت استرالیا برای کار و زندگی در همان مناطق، دعوتنامه بگیرید. از آنجایی که سیاست تمرکززدایی از شهرها در دستور کار دولت استرالیا قرار گرفته است، اخذ این نوع ویزاها تا حدی با سخت‌گیری کمتری انجام می‌گیرد.

اخذ اقامت موقت استرالیا از طریق ویزای ۴۷۶

ویزای ۴۷۶ استرالیا مخصوص دانش‌آموختگان دانشگاه‌های خاص و مورد تأیید استرالیاست که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دانشگاه تهران و صنعتی امیرکبیر اشاره کرد. این ویزای موقت ۱۸ ماهه مخصوص افرادی است که در رشته‌های مهندسی تحصیل کرده و حداقل ۱۸ ماه تجربهٔ کاری مرتبط و قابل اثبات داشته باشند. برای اخذ این ویزا سن شما باید زیر ۳۱ سال باشد و مدرک مهندسی قابل ارزیابی داشته باشید و سابقهٔ دریافت ویزا ۴۷۶ و ۴۸۵ را نداشته باشید. مدت اقامت این ویزا قابل تمدید است و امکان همراهی خانواده‌تان نیز وجود دارد.

از نمونه رشته‌های مهندسی پرطرفدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهندسی عمران (civil engineering)
  • مهندسی سازه (structural engineering)
  • مهندسی شیمی (chemical engineering)
  • مهندسی محیط زیست (environmental engineering)
  • مهندسی برق و الکترونیک (electrical and electronics engineering)
  • مهندسی مکانیک، تولید و ماشین‌آلات (mechanical, production and plant engineering)
  • مهندسی معدن و مواد (mining and material engineering)

با اخذ این اقامت موقت شما ۱۸ ماه زمان دارید تا شرایط لازم برای اخذ یکی از ویزاهای اقامت دائم را به‌دست آورید. این فرصت خوبی برای شناخت بیشتر این کشور و فرصت‌های آن است.

اقامت موقت استرالیا از طریق ویزای ۴۸۹

یکی دیگر از روش‌های اخذ اقامت موقت استرالیا، از طریق ویزای ۴۸۹ استرالیاست. این ویزا به‌صورت مشروط است و برای کسانی در نظر گرفته می‌شود که از روش‌های بالا قادر به دریافت ویزا نبوده‌اند. برای دریافت این ویزا داشتن اسپانسرشیپ ایالتی ضروری است. دولت استرالیا یک اقامت موقت ۴ ساله برای شما صادر می‌کند که برای تبدیل آن به اقامت دائم، باید ۲ سال از ۴ سال را در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته (مناطق خاص) یا مناطق کم‌جمعیت زندگی کنید و به‌صورت تمام‌وقت به مدت ۱۲ ماه در آنجا مشغول به کار شوید.

برای اخذ این ویزا، شما باید از طرف دولت استرالیا برای این نوع ویزا دعوت شده باشید، سن‌تان کم‌تر از ۴۵ سال باشد و حداقل ۶۵ امتیاز را کسب کنید. البته داشتن اسپانسر ایالتی یا فامیلی خود به تنهایی ۱۰ امتیاز را برای شما مهیا می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص انواع ویزای مهارتی به لینک زیر مراجعه کنید.

ویزای کار استرالیا

اخذ اقامت استرالیا از طریق تحصیل

اخذ اقامت استرالیا از طریق تحصیل - مهاجرت پلاس

جالب است بدانید ۵ دانشگاه از ۵۰ دانشگاه برتر دنیا در استرالیا قرار دارد و این کشور سومین مقصد جذاب برای تحصیل در سراسر جهان رتبه‌بندی شده است. یکی از روش‌های کم‌هزینه، جذاب و ارزان ولی تخصصی برای اخذ اقامت دائم و گذرنامهٔ استرالیایی، دریافت ادمیشن از دانشگاه‌ها بخصوص مؤسسات دولتی و خصوصی ارائه‌دهندهٔ فرصت‌های بورسیه (scholarship) در کشور استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا است. بورسیه‌های تحصیلی چه در مقطع کارشناسی ارشد و چه دکترا و چه پسا دکترا، این فرصت را به محققان می‌دهد تا به این کشور بروند و در پروژه‌های تحقیقاتی و صنعتی و خدماتی مشغول به کار شوند. معمولا پس از اتمام کار، شانس استخدام در همان پروژه و مجموعه وجود دارد و سالانه صدها ایرانی با همین روش امکان پرداخت مالیات و اخذ اقامت دائم را کسب می‌کنند.

یکی از بورس‌های خوب، بورسیهٔ دولت استرالیاست. شما می‌توانید به سایت زیر متعلق به دپارتمان آموزش دولت استرالیا بروید و ثبت‌نام کنید تا از فرصت‌های بورسیه و کمک هزینه‌های تحصیلی (financial aids) این مجموعه دولتی استرالیا استفاده کنید و کمک هزینهٔ چند هزار دلاری دریافت کنید.

ثبت‌نام برای دریافت بورسیه تحصیلی

کمک‌های دولت استرالیا به دانشجویان و محققان ایرانی و بین‌المللی، سالانه میلیون‌ها دلار است و شما می‌توانید با مراجعه به سایت وزارت آموزش عالی این کشور، در جریان فرصت های تحصیلی و بورسیه متنوع برای سال ۲۰۱۹ میلادی قرار بگیرید. همچنین می‌توانید با کالج‌ها و دانشگاه‌های این کشور بیشتر آشنا شوید.

وزارت آموزش عالی

اطلاعات در این زمینه زیاد و پراکنده است. همچنین تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای آینده‌تان آن هم زمانی که شناخت و درکی نسبت به کشور مقصد ندارید کار پیچیده و زمانبری است. ما در مهاجرت پلاس از انتخاب دانشگاه و مراحل مهاجرت تا استقرار شما در این کشور و اخذ اقامت استرالیا همراه شما خواهیم بود.

خدمات متمایز مهاجرت پلاس برای مهاجران ایرانی

مشاوران مجرب مهاجرت پلاس، در انتخاب بهترین ویزا متناسب با شرایط شما، اخذ ویزا و تمامی چالش‌های پس از ورود به استرالیا همراه شما هستند. بله درست شنیده‌اید؛

همراه شما در مسیر مهاجرت و پس از ورود به استرالیا!

علاوه بر چالش‌های معمول که نیاز به تجربه و تخصص زیادی دارند مانند اثبات سابقهٔ کاری مرتبط برای ویزاهای کاری، اثبات کارفرمایی یا خویش‌فرمایی برای ویزای سرمایه‌گذاری و فراهم کردن مدارکی دال بر داشتن حداقل گردش مالی مورد نیاز برای مهاجرت از این طریق و …، چالش‌های بزرگی برای مهاجران پس از ورود به استرالیا ایجاد می‌شود که متأسفانه بسیاری از مهاجران از آن بی‌اطلاع هستند و بسیاری از مشاوران مهاجرتی نیز از ذکر آنها خودداری می‌کنند. دلیل عدم ذکر این موضوعات این است که بسیاری از مشاوران و وکلای مهاجرتی در ایران تنها از یک سری اختیارات برخوردار هستند و پس از ورود شما به استرالیا جز مشاوره هیچ کمکی از دست‌شان ساخته نیست.

یکی از مهم‌ترین چالش‌های سرمایه‌گذاران ایرانی، مباحث مربوط به راه‌اندازی کسب‌وکار جدیدشان و عدم آشنایی با نظام قانونی پیچیده‌ٔ استرالیاست. دفتر وکالت مهاجرت پلاس در استرالیا، علاوه بر ارائهٔ تمامی خدمات حقوقی در استرالیا، با ارائهٔ مشاورهٔ مالی و خدمات حسابداری به‌صورت کاملا حرفه‌ای می‌تواند شما و کسب‌وکارتان را در رسیدن به بهترین نتیجه و اقامت دائم این کشور یاری کند.

از دیگر چالش‌های پردردسر ایرانیان پس از ورود به استرالیا، اجاره یا خرید خانه است. بسیاری از مهاجران بارها عنوان کرده‌اند که نتوانسته‌اند محل خوبی برای زندگی انتخاب کنند. دلیل آن هم مشخص است. با توجه به اینکه هیچ پیشینه‌ای از اجارهٔ منزل یا سکونت در استرالیا از مهاجران جدیدالورود وجود ندارد، دور از ذهن نیست که آژانس‌های مسکن به‌راحتی به آنها اعتماد نکنند. برای جلب این اعتماد باید یک نفر معرف شما باشد و به نوعی شما را به‌عنوان یک فرد قابل اطمینان ضمانت کند. گروه حقوقی مهاجرت پلاس به مدیریت دکتر دانیال شبرخ -یکی از موفق‌ترین وکلای ایرانی استرالیا به انتخاب IRanianlowyers و وکیل رسمی ثبت شده در MARA، با ارائه نامه‌ای رسمی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری استرالیا، این تأییدیه را مهیا و به مشاورین املاک ارائه می‌کنند.

در یک کلام؛ مهاجرت پلاس خدمات صفر تا صد مهاجرت به استرالیا و پس از آن را برای مهاجرین عزیز ایرانی ارائه می‌دهد.

برای دریافت مشاورهٔ رایگان در خصوص هریک از روش‌های اقامت استرالیا از طریق لینک زیر با مهاجرت پلاس تماس بگیرید.

تماس با مهاجرت پلاس

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 2 دیدگاه)
  1. علی می‌گوید

    نمی دانم شما آیا واقعا کاربرانتان که می فرمایید خبره هستند بواقع جدیدا به استرالیا رفته اند و یا خبری از وضعیت کسب ویزای برای اقسام گروه های ایرانی که در بالا ذکر کرده اید را دارند یا خیر؟ زیرا بنده دو خواهرم استاد دانشگاه با مداراک تخصصی دکترا و تدریس می کنند با تمامی وکلای خبره استرالیا نیز در تماس و آشنا هستند اما هنوز نتوانسته اند برای برادرم که ایشان نیز دارای فوق لیسانس می باشد ویزا بگیرند و حتی توصیه اکید بعضی از وکلای خبره و تیمشان این بوده است که فعلا به هیچ عنوان اقدام برای گرفتن ویزای این کشور را نداشته باشند که در صورت منفی بودن جواب در آینده نیز به سختی می تواند ویزای این کشور را دریافت کند نمی دانم شما چطور این مطالب را در اینجا برای مردم بدبخت ایرانی که بواقع خواهان رفتن فقط به یک کشور خارجی هستند ارائه می کنید ترخدا مردم را درگیر خواسته های کوتاه مدت خود نکنید

    1. راشین درویش می‌گوید

      سلام دوست عزیز؛
      در حال حاضر شرکت‌های مهاجرتی که ما با آنها در زمینه تولید محتوای مهاجرت در تماس هستیم در این مورد گزارشی به ما ارائه نکرده‌اند و بر این نکته تاکید دارند که ویزای کار و سرمایه گذاری در حال حاضر بیشترین تقاضا و اعطای ویزا را به همراه دارند. ناگفته نیست در برخی از مواقع به دلیل عدم کسب امتیازات یا پیدا کردن کارفرما برای برخی از زیرگروه‌های ویزاهای کاری و … ممکن است متقاضی موفق نشود ویزا بگیرد؛ اما این دلیل بر عدم درج محتوای مورد نیاز کاربران نمی‌شود. امیدواریم مشکل بستگان شما سریع‌تر حل شود و هر کجای دنیا هستند بهترین شرایط زندگی و کار برای‌شان فراهم شود.