توریستی ترین شهرهای ایران

0

ایران از آن دسته کشورهایی است که بخاطر داشتن اقلیم منحصر به فرد، تاریخ کهن و هنر بی بدیلش یکی از بهترین مناطق توریستی در تمام دنیا محسوب می‌گردد و در گراگرد آن تلفیقی از هنر و معماری براحتی به چشم می‌خورد. بدون شک برای هر روز از سال جاذبه‌ای در یک گوشه از این دیار کهن منتظر گردشگرانی از اقصی نقاط دنیا می‌باشد که در ادامه به تعدادی از آنها در توریستی ترین شهرهای ایران اشاره خواهیم کرد.

تهران

تهران؛ پایتخت ایران و یکی از زیباترین شهرهای کشورمان است که زندگی مدرن را در کنار معماری و هنر با شکوه ایرانی حفظ کرده و هر نقطه از آن را می‌توان فرصتی برای لذت بردن از زندگی دانست. در نتیجه برای تماشای تمام زیبایی‌های آن باید برای سفر چند روزه به این شهر برنامه‌ریزی نمایید و با رزرو یکی از هتل های تهران، با خیال آسوده از کاخ موزه‌های نیاوران، گلستان و سعدآباد بازدید و تاریخ ایران را در عرض چند ساعت مرور کنید.

تفریحات تهران

به همان اندازه که در تهران می‌توانید از هنر لذت ببرید، چند برابر بیشتر فرصت تفریح و رسیدن به اوج هیجان برایتان وجود خواهد داشت. از پارک‌های هیجان انگیز آب و آتش و ژوراسیک گرفته تا سورتمه سواری در دربند و قایق سواری های چیتگر، همگی می‌توانند دلیل خوبی برای انتخاب تهران به عنوان مقصد سفر باشند.

رونیکس

البته یکی دیگر از دلایل اهمیت تهران در بین سایر شهرهای ایران، بعد سیاسی و علمی آن می‌باشد که هر دو شرایطی را برای جذب توریست به آن فراهم می‌کنند.

اصفهان

رزرو هتل در اصفهان

در هر نقطه از دنیا که نام ایران باشد، امکان ندارد از شهری مانند اصفهان با بناهای تاریخی بسیار مشهور آن حرفی به میان نیاید. زیبایی و هنر و معماری منحصر به فرد را نه تنها می توان در بازارهای قدیمی و خانه های کهن این شهر مشاهده کرد، بلکه در هتل های اصفهان نیز براحتی به چشم می خورند. برای مثال، کافیست شبی را در هتل عباسی اصفهان اقامت داشته باشید تا با تمام وجود، زیبایی های شکوه معماری ایرانی را حس کنید.

جاذبه های تاریخی اصفهان

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت اصفهان در تمام دنیا، وجود بناهای بسیار باشکوهی است که هر یک یادگاری از دوره‌های حکومتی مختلف در این شهر می‌باشند. سی و سه پل، کلیسای وانک، مسجد شیخ لطف‌الله، میدان نقش جهان، عالی قاپو و چهل ستون از جمله مکان‌هایی هستند که چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کنند و تمام آنها سندی بر استقامت و صلابت ایران می‌باشند.

خرید سوغاتی‌های خوشمزه و صنایع دستی بی نظیر این شهر از بازارهای تاریخی مانند بازار بزرگ اصفهان، قیصریه و غرفه‌های رنگارنگ میدان نقش جهان، یکی از زیباترین بخش های سفر به این شهر در بین گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

کیش

در بین شهرهای توریستی ایران، کیش بخاطر تلفیق زندگی مدرن و تاریخی از جایگاه خاصی برخوردار است و با گرم شدن هوا و شروع تعطیلات نوروز، میزبان گردشگران زیادی از هر نقطه از کشورمان خواهد بود. با توجه به اینکه در کدام یک از هتل های کیش اقامت دارید، می توانید برنامه ی سفر خوب و هیجان انگیزی را برای تمام افراد خانواده فراهم کنید و از نزدیک ترین جاذبه ها تا دورترین آنها را ببینید. از جمله جاذبه‌ها و تفریح‌های پرطرفداری که در این جزیره‌ی دوست‌داشتنی می‌توانید تجربه کنید، می‌توان به ورزش‌های آبی مانند غواصی، جت اسکی و پاراسل و همچنین تماشای رقص دلفین و شیر دریایی در پارک دلفین ها، سافاری و پاراگلایدر اشاره کرد.

تاریخ در کیش

برخلاف تصور اغلب افراد، کیش علاوه بر چهره‌ی لوکس و مدرن، دارای بافت قدیمی زیبا و ارزشمندیست که به شدت مورد توجه گردشگران و عاشقان تاریخ واقع شده است. کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، روستای باغو، جنگل حرا و قلعه‌ی پرتغالی ها از جمله جاذبه‌های تاریخی در کیش، یکی از جنوبی‌ترین جزایر کشورمان می‌باشد که نباید از دست داد.

تفاوتی ندارد که به یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران بخواهید سفر کنید یا کوله بار سفر را به مقصد شهری ناشناخته از کشورمان برداشته باشید، در هر صورت با اقامت 24 به راحتی می‌توانید رزرو هتل تان را انجام داده و با خیالی آسوده، روزهایی خوش همراه با آرامش را تجربه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.