معرفی کتاب بریت ماری اینجا بود؛‌ داستان زنی که برای تحقق آرزوهایش تلاش می‌کند

0

سن چقدر برای شما محدودکننده است؟ آیا تاکنون برایتان پیش آمده از آرزوهایتان به‌بهانه سن بالا دست بکشید؟ اگر این‌طور است، امروز تا پایان این معرفی کتاب با ما همراه باشید تا کتاب بریت ماری اینجا بود اثر «فردریک بکمن» را به شما معرفی کنیم؛ کتابی که داستان زنی قوی را روایت می‌کند که تلاش می‌کند تمام آرزوهایش را محقق کند.

شناسنامه کتاب بریت ماری اینجا بود

  • عنوان: بریت ماری اینجا بود
  • نویسنده: فردریک بکمن
  • مترجم‌: فرناز تیمورازوف (پیشنهاد کاربران)
  • تعداد صفحات: ۳۸۰ صفحه
  • ناشر: نشر نون (پیشنهاد کاربران)

درباره نویسنده کتاب بریت ماری اینجا بود

کارل فردریک بکمن (Carl Fredrik Backman) وبلاگ‌نویس و نویسنده موفق سوئدی و متولد ۱۹۸۱ است. بکمن با مقاله‌هایی که در وبلاگ خودش و برخی مجلات و روزنامه‌ها منتشر می‌کرد معروف شد. او و همسر ایرانی‌اش به همراه دو فرزندشان ساکن سوئد هستند. این نویسنده جوان با نوشتن کتاب «مردی به نام اوه» کار خود را شروع کرد. موفقیت این کتاب به حدی بود که به بیش از ۳۰ زبان در دنیا ترجمه شد و جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

رونیکس
فردریک بک من، نویسنده کتاب بریت ماری اینجا بود
فردریک بکمن، نویسنده کتاب بریت ماری اینجا بود

از دیگر آثار این نویسنده سوئدی می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:

درباره کتاب بریت ماری اینجا بود

بریت ماری شخصیت اول این رمان است که همسرش به او خیانت کرده. ماری همسرش را ترک می‌کند و خود را با چالش‌های زندگی دوباره مواجه می‌کند. شهری که بریت ماری در آن زندگی می‌کند شهری کوچک است. او تلاش می‌کند مسئول نگهداری کودکان شود و در اتفاقات پیش رو بچه‌ها از او می‌خواهند مربی فوتبالشان باشد!
دوست‌داشتن فوتبال درست مثل عاشق‌شدن است؛ نمی‌دانید چطور در برابرش مقاومت کنید.
این کتاب سبکی ساده و قلمی دل‌نشین دارد. طنز خاصی در این کتاب موج می‌زند که نشان از هنر نویسنده دارد. بکمن به‌خوبی واقعیت‌های زندگی شخصیت‌های کتابش را طنزگونه بیان می‌کند. در طول خواندن این رمان، بارها با اتفاقات کوچکی مواجه می‌شویم که هرکدام به‌تنهایی وزنه ارزشمندی از مسیر داستان را به دوش دارند.
باید خلاف‌کارها را توی یه جزیره متروک انداخت و به هرکدومشون یه تفنگ داد تا خودشون خودشون رو تارومار کنند.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.