بهترین سریال های درام کره ای؛ معرفی ۱۸ سریال پرطرف‌دار

8

حدود نیم‌ قرن است که سینما و سریال‌سازی در کره‌جنوبی برپا و برجاست، اما در سال‌های اخیر با درخشیدن آثاری مانند انگل که جایزه اسکار را از آن خود کرد یا جایزه‌گرفتن میناری در اسکار ۲۰۲۱، نگاه‌ها بیشتر از گذشته به‌سوی فیلم‌های سینمایی و سریال‌های کره‌ای کشیده شده است. در این مقاله، برایتان از سریال های درام کره ای خواهیم گفت که حسابی گُل کرده‌اند و طرف‌داران بسیار زیادی دارند. برای آشنایی با دنیایی از سریال‌های کره ای سرگرم‌کننده و جذاب آماده‌اید؟

۱. پاسخ به ۱۹۸۸ (Reply 1988)

سریال های درام کره ای ـ پاسخ به ۱۹۸۸

شروع پخش: ۶ نوامبر ۲۰۱۵
ژانر: درام، خانوادگی، کمدی، عاشقانه
کارگردان: شین-وون-هو (Shin Won-ho)
بازیگران اصلی: لی-هایه-ری(Lee Hye-ri)، پارک-بو-گام(Park Bo-gum)
مدت‌زمان هر قسمت: یک ساعت و ۳۰ دقیقه
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۹٫۲ از ۱۰

این سریال روایت زندگی ۵ خانواده کره‌ای در دهه ۸۰ میلادی است. آنها همگی در منطقه‌ای از سئول زندگی می‌کنند و ماجراهای مختلف خانوادگی، کمدی و البته عاشقانه برایشان رخ می‌دهد. فضای سریال هم دوست‌داشتنی است و نوستالژیک. اگر به‌دنبال انتخاب سریالی جذاب از میان سریال های درام کره ای هستید، این مجموعه را از دست ندهید.

رونیکس

توهم کوتاه و مختصر رخ می‌دهد، اما سوءتفاهم‌ها طولانی‌اند. برای همین است که توهم به ما آزادی می‌دهد و سوءتفاهم مانند زنجیر به اسارتمان می‌کشد.

۲. وکیل عجیب وو یونگ وو (Extraordinary Attorney Woo)

سریال های درام کره ای ۲۰۲۲ ـ وکیل عجیب وو یونگ وو

شروع پخش: ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲
ژانر: درام
کارگردان: یو این-شیک
بازیگران اصلی: پارک اون-بین، کانگ ته-اوه، کانگ کی-یونگ
مدت‌زمان هر قسمت: ۷۵ دقیقه
وضعیت: پایان‌نیافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۷ از ۱۰

این سریال درباره وکیلی به‌نام وو یونگ وو است. وو اوتیسم دارد و به‌رغم تمام تبعیض‌ها و مشکلاتی که افراد جامعه برایش ایجاد می‌کنند، موفق می‌شود در شرکت حقوقی بزرگی استخدام شود. در این شرکت، پرونده‌های حقوقی و جنایی مختلفی پیگیری می‌شوند که مخاطبان را با جنبه‌های متفاوتی از جامعه کره آشنا می‌کنند.

۳. مشکلی نیست که خوب نباشی (It’s Okay to Not Be Okay)

سریال های درام کره ای ـ مشکلی نیست که خوب نباشی

شروع پخش: ۲۰ ژوئن ۲۰۲۰
ژانر: درام، عاشقانه
کارگردان: پارک-شین-وو (Park Shin-woo)
بازیگران اصلی: کیم‌-سو-هیون (Kim Soo-hyun)، سو-یه‌-جی(Seo Yea-ji)
مدت‌زمان هر قسمت: ۷۰ تا ۸۵ دقیقه
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۶ از ۱۰

دو نفر عاشق هم می‌شوند؛ این قصه تکراریِ همه عاشقانه‌های دنیاست، اما کیفیت فیلم‌های عاشقانه و داستان‌های رمانتیک است که برخی از آنها را ماندگار می‌کند و برخی را از یادها می‌بَرد. «مشکلی نیست که خوب نباشی» از عشق میان دختر و پسری می‌گوید که فقط به حسی رمانتیک خلاصه نمی‌شود. این دو در جریان ارتباط با هم، زخم‌های روح‌ و روان یکدیگر را التیام می‌دهند.

سریال «مشکلی نیست که خوب نباشی» در میان بهترین سریال‌های ۲۰۲۰ در روزنامه نیویورک‌تایمز (New York Times) معرفی شده است. در کنار بینندگان، منتقدان هم از این مجموعه استقبال و آن را تحسین کرده‌اند. ممکن است سریال کره ای غمگین باشد اما مسائل مهمی را نمایش می‌دهد. برای دیدنش مشتاق شدید؟

۴. سیگنال (Signal)

سریال های درام کره ای ـ سیگنال

شروع پخش: ۲۲ ژانویه ۲۰۱۶
ژانر: درام، پلیسی، فانتزی
کارگردان: کیم-وون-سئوک (Kim Won-seok)
بازیگران اصلی: لی‌-جه-هوون (Lee Je-hoon)، کیم-هایه-سو (Kim Hye-soo)
مدت‌زمان هر قسمت: یک ساعت و ۲۰ دقیقه
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۶ از ۱۰

داستان فیلم جذاب و بامزه است. کارآگاهی در زمان حال با بی‌سیم با کارآگاهی از زمان گذشته‌ در ارتباط است و برای حل معمای یک پرونده سخت و دشوار همکاری می‌کنند. جالب نیست؟ دوست دارید بدانید که در ادامه چه رخ می‌دهد؟

پشت هر دستبندی که به متهمان زده می‌شود، چند لیتر اشک خوابیده است.

۵. وینچنزو (Vincenzo)

سریال های درام کره ای ـ وینچنزو

شروع پخش: ۲۰ فوریه ۲۰۲۱
ژانر: درام، کمدی سیاه
کارگردان: کیم-هی-وون (Kim Hee-won)
بازیگران اصلی: سونگ-جونگ-کی (Song Joong-ki)، جون-یو-بین (Jeon Yeo-been)
مدت‌زمان هر قسمت: یک ساعت و ۲۰ دقیقه
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۶ از ۱۰

داستان این سریال هیجان‌انگیز و خاص است. پسری که در کودکی فردی ایتالیایی او را به فرزندخواندگی گرفته است، در بزرگ‌سالی به کره بازمی‌گردد و می‌خواهد با حل معماها و به‌کارگیری استراتژی‌هایی وارد پروژه‌ای شود که طی آن چند کیلو طلا نصیبش می‌شود.

پسرکِ بازگشته از ایتالیا حالا وکیلی خبره است که سابقه کار برای مافیا هم دارد و همین‌ها باعث می‌شود که ایده‌های خوبی برای به‌دست‌آوردن طلاها داشته باشد. دوست دارید بدانید که در ادامه چه می‌شود؟

کاری نکن که حسرت به بار بیاورد. حسرت دردناک‌ترین حس زندگی است.

۶. محرک (Moving)

محرک؛ از پر بازدید ترین سریال های کره ای

شروع پخش: ۹ آگوست ۲۰۲۳
ژانر: فانتزی، اکشن، ماجراجویی
کارگردان: پارک این جه
بازیگران اصلی: ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، جو این سونگ، چا ته-هیون
وضعیت: پایان‌نیافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۵ از ۱۰

۳ دانش‌آموز دبیرستانی قدرت‌های ابرقهرمانی دارند، اما والدینشان گفته‌اند که قدرت خود را پنهان کنند. بااین‌حال سروکله جاسوسی از کره شمالی پیدا می‌شود و همه تلاش‌های آنها را بی‌حاصل می‌کند. شاید تاکنون بیشتر سریال های کره ای دوره چوسان را دیده باشید؛ «محرک» را هم ببینید تا با ترکیب درام و اکشن حسابی سرحالتان بیاورد.

۷. مامان بد (The Good Bad Mother)

مامان بد؛ از کیدراما های معروف ۲۰۲۳

شروع پخش: ۲۶ آوریل ۲۰۲۳
ژانر: کمدی، جنایی، درام
کارگردان: شیم نا یون
بازیگران اصلی: را می ران، لی دو-هیون، آن اون جین
وضعیت: پایان‌نیافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۴ از ۱۰

در این سریال کره ای غمگین یا نسبتا غمگین، رابطه مادر و پسری را به تماشا می‌نشینیم که پیچیده و بااین‌حال جذاب و آرامش‌بخش است. این مادر و پسر بعد از اتفاقی سعی می‌کنند رابطه خود را از نو بسازند. هر قسمت سریال از قسمت قبلی‌اش جذاب‌تر می‌شود و دل‌کندن از آن را سخت‌ می‌کند.

۸. پادشاهی (Kingdom)

سریال های درام کره ای ـ پادشاهی

شروع پخش: ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
ژانر: درام، وحشتناک، دلهره‌آور
کارگردان: کیم-سئونگ-هون (Kim Seong-hun)
بازیگران اصلی: جو-جیهونگ (Ju Ji-Hoon)، بائه دونا (Bae Doona)
مدت‌زمان هر قسمت: ۴۵ دقیقه
وضعیت: پایان‌نیافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۴ از ۱۰

ماجرای سریال در دوران پادشاهی چوسان و بعد از حمله ژاپن به کره می‌گذرد. بیماری سخت و عجیبی در کشور کره شایع شده است. به شاهزاده خبر می‌رسد که پادشاه مرده است و باید به‌سرعت به پایتخت بازگردد و جای پدر بنشیند.

شاهزاده در ادامه متوجه می‌شود که پدرش هم نمرده و به همان بیماری عجیب مبتلا شده و مانند باقی بیماران به هیولایی عجیب بدل شده است. حالا باید جای او بنشیند و کشور را از این آفت همه‌گیر نجات بدهد و در ضمن توطئه‌های اطرافیان برای گرفتن تاج‌وتخت را هم خنثی کند. مسیر سخت و پرماجرایی است، نه؟ به‌ویژه اگر طرف‌دار سریال واکینگ دد هستید، این سریال را ببینید.

این سریال از کتابی مصور اقتباس شده که کیم‌-ایون-هی نوشته است. از همان ابتدای پخش، نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان درباره این مجموعه بسیار زیاد بوده است. تماشای آن تجربه متفاوتی از دنیای سریال و فیلم کره را مقابل چشم‌هایتان می‌گذارد.

۹. بی‌خانمان (Vagabond)

سریال های درام کره ای ـ‌ بی خانمان

شروع پخش: ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹
ژانر: درام، جاسوسی، اکشن، عاشقانه، دلهره‌آور
کارگردان: یو-این-شیک (Yoo In-sik)
بازیگران اصلی: لی-سونگ-گی (Lee Seung-gi)، بائه-سوزی (Bae Suzy)
مدت‌زمان هر قسمت: یک ساعت
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۳ از ۱۰

سریال روایتگر داستان بدل‌کاری است که در پی کشف علت سانحه هوایی پیش‌آمده برای برادرزاده‌اش، وارد ماجراهایی پیچیده می‌شود و خود را در میان شبکه‌ای از فساد درهم‌پیچیده می‌یابد که مبارزه با آنها کار بسیار دشواری است.

این مجموعه یکی از پرمخاطب‌ترین سریال های درام کره ای است که در زمان پخش، بیشترین میزان تماشا را به خود اختصاص داده است. چنین چیزی شما را به دیدن آن ترغیب می‌کند؟

۱۰. تاریخ‌نگار تازه‌کار، گو-هه ریونگ (Rookie Historian Goo Hae Ryung)

سریال های درام کره ای ـ سریال گو هه ریونگ مورخ تازه کار

شروع پخش: ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۹
ژانر: درام، عاشقانه، کمدی، تاریخی
کارگردان: کانگ-ایل-سو (Kang Il-soo)، هان-هیون-هی (Han Hyun-hee)
بازیگران اصلی: شین‌-سه‌-کیونگ (Shin Se-kyung)، چا-اوون-وو (Cha Eun-woo)
مدت‌زمان هر قسمت: ۳۵ دقیقه
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۲ از ۱۰

داستان این سریال متفاوت و جذاب است. چرا؟ چون سناریویی خاص دارد و از زن تاریخ‌نویسی می‌گوید که به‌خاطر جنسیتش به او اجازه فعالیت داده نمی‌شود. تبعیض‌ها و ممنوعیت‌هایی برای مورخان زن در حوالی قرن ۱۹ میلادی در کره وجود داشته و در این اثر ژانر تاریخی به آنها پرداخته شده است.

بااین‌حال گوهه‌ریونگ از پا نمی‌نشیند و با نوشتن نامه به شاه از او کمک می‌خواهد. این نامه‌نگاری به ایجاد رابطه‌ای میان دو فرد ختم می‌شود که دیدن دارد. از میان سریال های کره ای دوره چوسان عاشقانه ملایم این سریال دلپذیر است. از موضوع سریال خوشتان آمد؟

نقل‌قول جذابی در این فیلم وجود دارد که از زبان شخصیت نخست گفته می‌شود؛ یعنی بانوی مورخی که با محدودیت و محرومیت روبه‌روست. او به مقامات می‌گوید:

حتی اگر گلویم را ببرید، قلم‌های ما از نوشتن نخواهند ایستاد. اگر من بمیرم، کس دیگری جایم را می‌گیرد. با کشتن او هم فرد دیگری جایش را خواهد گرفت. حتی اگر تمام مورخان را بکشید و قلم‌ها و کاغذها را از بین ببرید، باز هم ما را متوقف نخواهید کرد. تاریخ سینه‌به‌سینه، از آموزگار به شاگردان و از سالخوردگان به جوانان منتقل خواهد شد. این قدرت حقیقت است.

۱۱. کلاس ایته‌وون (Itaewon Class)

سریال های درام کره ای _ کلاس ایته وون

شروع پخش: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰
ژانر: درام
کارگردان: کیم-سونگ-یون (Kim Sung-yoon)
بازیگران اصلی: پارک-سئو-جون (Park Seo-joon)، کیم-دا-می (Kim Da-mi)
مدت‌زمان هر قسمت: ۷۰ دقیقه
وضعیت پخش: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۲ از ۱۰

داستان این درام مایه‌هایی از تلاش و انتقام را هم‌زمان دارد. داستان از جایی شروع می‌شود که پسرکی نوجوان به‌نام پارک‌سائه‌روی در مدرسه با هم‌کلاسی‌اش دعوا می‌کند. پدر پسر کتک‌خورده که ثروتمند و پرنفوذ است، باعث اخراج پارک‌سائه از مدرسه می‌شود. پدر پارک‌سائه‌روی هم برای پدر پسر پول‌دار کار می‌کند. او هم به‌خاطر این ماجرا از کار برکنار می‌شود. مدتی بعد، پدر پارک‌سائه در تصادف کشته می‌شود.

مقصر این تصادف کسی نیست جز همان هم‌کلاسی‌اش. پاک‌سائه‌روی دل‌شکسته با عصبانیت به‌سراغ قاتل پدر می‌رود و او را به‌شدت کتک می‌زند. این کارش باعث می‌شود که به زندان بیفتد. بعد از آزادی، فکرهای تازه‌ای در سر می‌پروراند مانند تأسیس یک رستوران و البته طراحی نقشه‌ای برای انتقام.

۱۲. چون این اولین زندگی‌ منه ( Because This Is My First Life)

سریال های درام کره ای ـ چون این اولین زندگیمه

شروع پخش: ۹ اکتبر ۲۰۱۷
ژانر: درام، کمدی-رمانتیک
کارگردان: پارک-جون-هوا (Park Joon-hwa)
بازیگران اصلی: لی-مینی-کی (Lee Min-ki)، جونگ-سو-مین (Jung So-min)
مدت‌زمان هر قسمت: ۶۰ تا ۸۰ دقیقه
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸٫۱ از ۱۰

داستان این سریال از ازدواج صوری زن و مردی می‌گوید که فقط به‌خاطر مشکلات مالی و خانواده‌هایشان با هم وصلت کرده‌اند. اما این ازدواج دنیای پیچیده‌ای را پیش پای دو شخصیت اصلی داستان می‌گذارد که گاهی گریه‌دار و عمیق است و گاهی شادکننده و خنده‌دار.

کسانی که این سریال را دیده‌اند، به دیگران می‌گویند بعد از چند قسمت عاشق شخصیت‌های این سریال می‌شوید و دنبال‌نکردن آن برایتان غیرممکن می‌شود.

روابط عاطفی هزینه دارند. این هزینه یا از احساساتمان پرداخت می‌شود یا وقتمان یا پولمان.

۱۳. عشق یک کتابچه راهنماست (Romance Is A Bonus Book)

سریال های درام کره ای ـ عشق یک کتابچه راهنماست

شروع پخش: ۲۶ ژانویه ۲۰۱۹
ژانر: درام، کمدی-رمانتیک
کارگردان: لی-جئونگ-هیو (Lee Jeong-hyo)
بازیگران اصلی: لی-نا-یونگ (Lee Na-young)، لی-جونگ-سوک (Lee Jong-suk)
مدت‌زمان هر قسمت: ۱ ساعت
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸ از ۱۰

داستان سریال درباره زندگی مرد جوان نویسنده‌ای است که کارش را به‌خوبی انجام می‌دهد و بسیار موفق است. او اتفاقی با دوست دوران کودکی خود ملاقات می‌کند. دوست دوران کودکی او حالا زن جوانی است که طلاق گرفته، یک فرزند کوچک دارد و شغلش را هم از دست داده است.

حتما می‌توانید حدس بزنید که در ادامه آشنایی دوباره این دو ماجراهای عاشقانه شکل می‌گیرند. البته داستان فقط عشق‌وعاشقی نیست، بلکه کمدی هم چاشنی ماجراهایش شده و آن را شیرین و دیدنی کرده است. اگر به دیدن سریال‌ها و فیلم‌های کمدی و عاشقانه علاقه دارید، این مجموعه انتخاب خوبی است.

۱۴. سلام خداحافظ مامان! (Hi Bye, Mama!)

سریال های درام کره ای ـ سلام خداحافظ مامان

شروع پخش: ۲۲ فوریه ۲۰۲۰
ژانر: درام، فانتزی، کمدی
کارگردان: یو -جه- ون (Yoo Je-won)
بازیگران اصلی: کیم-ته-هی(Kim Tae-hee)، لی-کیو-هیونگ (Lee Kyu-hyung)
مدت‌زمان هر قسمت: ۶۲ تا ۸۶ دقیقه
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۸ از ۱۰

داستان درباره روح زنی است که بعد از تصادف امکان بازگشت به زمین را پیدا می‌کند و اگر بتواند مأموریتی را که در دنیای اشباح به او واگذار شده به‌خوبی انجام بدهد، دوباره انسان خواهد شد؛ البته داستان به همین سادگی‌ها پیش نمی‌رود.

حتی اگر مأموریت‌های این شبح به‌خوبی پیش بروند هم امکان بازگشتش به زندگی قبلی و همسرش کمی سخت است. چرا؟ چون شوهرش بعد از مرگ او ازدواج کرده است و اتفاقا زندگی خوبی هم دارد. ماجرا به کجا خواهد رسید؟ اگر طرف‌دار سریال‌ها و فیلم‌های فانتزی هستید، «سلام خداحافط مامان» را از دست ندهید.

۱۵. وقتی کاملیا شکوفه می‌دهد (When The Camellia Blooms)

سریال های درام کره ای ـ‌وقتی کاملیا شکوفه می دهد

شروع پخش: ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۹
ژانر: درام، کمدی، تریلر (دلهره‌آور)
کارگردان: چا-یئونگ-هون (Cha Yeong-hoon)
بازیگران اصلی: کنگ-هیو-ژین (Gong Hyo-jin)، کانگ-ها-نئول(Kang Ha-neul)
مدت‌زمان هر قسمت: ۳۰ دقیقه
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۷٫۹ از ۱۰

این سریال داستان عاشقانه‌ای را روایت می‌کند، البته عشقی واقع‌بینانه که با داستان‌های سریال کره ای عاشقانه قدیمی فرق دارد و روی تازه‌ای از روابط عاطفی را به نمایش می‌گذارد. ماجرا معطوف به زندگی زنی به‌نام دونگ باک است که باید روابط عاطفی‌اش را در میان اتفاقات مختلف مدیریت کند.

سریال «وقتی کاملیا شکوفه می‌دهد» از آن مجموعه‌هایی است که هم نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و هم منتقدان را. تلفیق ژانرهای مختلف در یک سریال کار جالبی بوده که سازندگان این مجموعه به‌خوبی از عهده‌اش برآمده‌اند. ماجراهای جنایی و دلهره‌آور در بستر روایتی عاشقانه و روندی کمدی جذاب از آب درآمده‌اند. این تنوع ژانر باعث شده که سریال مذکور در میان بهترین سریال های درام کره ای قرار بگیرد.

۱۶. زنان کوچک (Little Women)

سریال های درام کره ای ۲۰۲۲ ـ زنان کوچک

شروع پخش: ۳ سپتامبر ۲۰۲۲
ژانر: اکشن، درام
کارگردان: چونگ سو-کیونگ
بازیگران اصلی: کیم گو-اون، نام جی-هیون، پارک جی-هو
مدت‌زمان هر قسمت: ۷۵ دقیقه
وضعیت: پایان‌نیافته
رتبه IMDB: امتیاز ۷٫۸ از ۱۰

این سریال که از کتاب معروف «زنان کوچک» الهام گرفته شده است، داستان زن‌محور نوینی دارد. داستان درباره ۳ خواهر است که اتفاقاتی در زندگی‌شان می‌افتد و این اتفاقات رابطه‌شان را محک می‌زند.

۱۷. خاطرات الحمرا (memories of the alhambra)

سریال های درام کره ای ـ خاطرات الحمرا

شروع پخش: ۱ دسامبر ۲۰۱۸
ژانر: درام، اکشن، علمی‌‌تخیلی، عاشقانه
کارگردان: آن-گیل-هو (Ahn Gil-ho)
بازیگران اصلی: هیون-بین(Hyun Bin)، پارک-شین-هه (Park Shin-hye)
مدت‌زمان هر قسمت: یک ساعت
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۷٫۸ از ۱۰

یکی از مدیران شرکتی که در زمینه فناوری فعالیت می‌کند، برای بازدید از نمایشگاهی در همین حوزه راهی سفر به اسپانیا می‌شود. او در مسافرخانه‌ای ساکن می‌شود و با خانواده‌ای ملاقات می‌کند که کره‌ای هستند و پسر جوانشان گم شده است.

پس از آشنایی بیشتر با دختر این خانواده، این مدیر متوجه می‌شود که طراح بازی جذابی که قرار است برای شرکتشان خریداری شود، کسی نیست جز برادر این دختر. داستان‌های عجیبی در این میان پیش می‌آید و مرز میان بازی و واقعیت گم می‌شود.

این سریال یکی از پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های پخش‌شده در تلویزیون کره در تاریخ است. پیچیدگی‌های جذاب فیلم‌نامه در کنار تنوع ژانری که در آن داستان ارائه می‌شود و پیش می‌رود از سریال مجموعه‌ای خاص و به‌یادماندنی ساخته است. پس برای انتخاب بهترین سریال های درام کره ای به این مجموعه هم نگاهی بیندازید.

۱۸. پنیر در تله (Cheese in the Trap)

سریال های درام کره ای ـ پنیر در تله

شروع پخش: ۴ ژانویه ۲۰۱۶
ژانر: درام، عاشقانه
کارگردان: لی-یونگ-جونگ (Lee Yoon-jung)
بازیگران اصلی: پارک-هه-جین (Park Hae-jin)، کیم-گو-یون (Kim Go-eun)
مدت‌زمان هر قسمت: یک ساعت
وضعیت: پایان‌یافته
رتبه IMDB: امتیاز ۷٫۴ از ۱۰

داستان درباره مجموعه‌ای از دانشجویان و روابطشان است. البته تمرکز داستان بر زندگی دختری سخت‌کوش و درس‌خوان است که برای مدیریت هزینه‌ها نیاز به کارکردن دارد و پسری ثروتمند و خوش‌برخورد که روی خبیث و تاریک وجودش را هیچ‌کس نمی‌بیند و نمی‌شناسد. رابطه‌ای میان این دو شکل می‌گیرد و ماجراهایی به‌ وجود می‌آیند که باید خودتان ببینید.

جالب است بدانید که از روی این سریال نسخه‌ای سینمایی هم ساخته شده که در سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمده است. اگر دیدن فیلم سینمایی را به تماشای سریال ترجیح می‌دهید، دیدن این فیلم به شما پیشنهاد می‌شود.

سؤالات رایج

۱. بهترین سریال های کره ای عاشقانه کدام‌اند؟

عشق‌وعاشقی تقریبا جزء جدانشدنی سریال های کره ای است. چند نمونه از بهترین سریال های کره ای عاشقانه عبارت‌اند از:

  • چون این اولین زندگی‌ منه؛
  • تاریخ‌نگار تازه‌کار، گو-هه ریونگ؛
  • مشکلی نیست که خوب نباشی.

۲. بهترین سریال های کره ای 2023 کدام‌اند؟

«محرک» و «مامان بد» دو تا از بهترین سریال های کره ای 2023 هستند.

۳. بهترین فیلم های کره ای عاشقانه کدام‌اند؟

در این مقاله، بهترین سریال های درام کره ای را معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین فیلم های کره ای عاشقانه و ژانرهای دیگر مانند «عشق لوس من» و «لحظه‌ای برای به‌یادآوردن»، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین فیلم های کره ای را بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله، سریال های درام کره ای در ژانرهای مختلفی مانند وحشت، دلهره و عاشقانه را به شما معرفی کردیم. صنعت سریال‌سازی کره‌ای‌ها به‌شدت در حال رشد است و همه دنیا را تسخیر کرده است. از میان این سریال‌ها کدام را دیده‌اید؟ دوست دارید کدام‌ها را ببینید؟ اصلا علت علاقه‌مندی‌تان به دنیای فیلم و سریال کره‌ای‌ها چیست؟ از سریال های درام کره ای به‌جز موارد این فهرست، موردی را برای توصیه به ما در ذهن دارید؟


در ادامه بخوانید: بهترین فیلم های کره ای؛ ۱۵ فیلم برتر سینمای کره جنوبی
هشدار! محتوای این صفحه در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نوشته شده ‌است. سپاسگزار خواهیم بود اگر مغایرت احتمالی محتوا با قوانین و یا مشکلات دیگر در صحت و دقت محتوا را به ما گزارش کنید تا فورا اصلاح شود. اطلاعات بیشتر
اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید



منبع time oprahdaily
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 8 دیدگاه)
  1. ب ت چ می‌گوید

    اصلا هیچکدوم از سریال های معروف اینجا نبودن🤝🙂

    1. نیلوفر شهدوست می‌گوید

      دوست عزیز پس در تکمیل فهرست به ما کمک کنید و پیشنهاداتتون رو بگید.

  2. سلام می‌گوید

    سلام هیچکدومشون معروف نبودن و خیلی ساده ان خواهشا بیشترش کنید

    1. نیلوفر شهدوست می‌گوید

      ممنون از همراهی و پیشنهادتون

  3. Sana می‌گوید

    همه سریال ها زیبا بودن اما گو هه ریونگ مورخ تازه کار و وینچزو از همه بهتر بود
    راستی سریال شیطان من سریال مورد علاقه منه امیدوارم همه شما هم این سریال و ببینید ازش لذت ببرید💓
    #کیدراما