کتاب رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند؛ چگونه خود را دوست بداریم؟

0

شناسنامه‌ی کتاب

  • عنوان اصلی کتاب: Secrets about Life Every Woman Should Know
  • عنوان کتاب به فارسی: رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند
  • نویسنده: باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis)
  • سال انتشار: ۲۰۰۰

درباره‌ی کتاب

باربارا دی آنجلیس یکی از مطرح‌ترین متخصصین روابط زناشویی است. او در «کتاب رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند» به یکی از مهم‌ترین روابط زندگی زنان می‌پردازد. رابطه‌‌ای که با خودشان دارند.

این کتاب ترکیبی بی‌نظیر از ایده‌های خردمندانه و توصیه‌های عملی است. دی آنجلیس در این کتاب ۱۰ راز عمیق را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. این اسرار شما را به آزادی واقعی که همیشه به‌دنبال آن هستید می‌رسانند.

رونیکس

این آزادی، از جایی شروع می‌شود که بدانید چطور جلوی خوشبختی خود را نگیرید، چطور اعتماد به نفس و آرامش خود را بیشتر کنید و چطور از خودتان دربرابر بالاو پایین‌های زندگی محافظت کنید.

آیا می‌خواهید در زندگی‌ آرامش بیشتری داشته باشید؟ دوست دارید اعتماد به نفس لازم را برای دستیابی به رویاهایتان پیدا کنید؟ دل‌تان می‌خواهد که ثبات احساسی بیشتری داشته باشید؟‌ این اسرار به شما کمک می‌کنند تا در سفر زندگی، به سوی کمال قدم بردارید.

آیا این کتاب برای شماست؟

«کتاب رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند» به شما یاد می‌دهد که شادی را در درون خودتان بیابید و انتظار نداشته باشید که اتفاقات پیرامون‌تان باعث شادی‌ شما شوند، به این ترتیب دیگر قربانی شرایط نخواهید بود. (شادی واقعی)

هر کدام از اصولی که در این کتاب در فصول مجزا مطرح شده‌اند، ابزارهایی را برای کشف احساسات واقعی در اختیارتان قرار می‌دهند.

«کتاب رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند» برای کسانی است که از دیگران انتظار عشق و محبت دارند؛ ولی نسبت به خودشان بی‌مِهرند. باربارا دی آنجلیس به این افراد نشان می‌دهد که سخت در اشتباهند و عشق تنها یک منبع دارد: درون خودتان!

هر زمان که حال خوبی نداشتید، اعتمادبه‌نفس‌تان کم شده بود یا از دنیای اطراف‌تان کلافه بودید، می‌توانید این کتاب را بردارید وبخش‌هایی از آن را بخوانید.

مردان هم می‌توانند از این کتاب درس‌های زیادی بیاموزند. درواقع مطالب این کتاب، برای همه‌ی افراد مناسب است.

در حاشیه

باربارا دی آنجلیس، یکی از مهم‌ترین چهره‌های مشاوره‌ی ارتباطات خانوادگی و زناشویی است. از میان کتاب‌های او می‌توان به «انتخاب عشق»، «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟»، «آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند» و «سوپ جوجه برای تقویت روح همسران» اشاره کرد.

او مدرک کارشاسی ارشد رشته‌ی روانشناسی را از دانشگاه سیرا (Sierra) درلس‌آنجلس دریافت کرد و دکترای خود را در دانشگاه کالیفرنیا در همان رشته گرفت. او به عنوان یکی از تأثیر‌گذارترین معلمین عصر حاضر در حوزه‌ی رشد شخصی و روحی شناخته می‌شود.

او درطول بیست‌وپنج سال گذشته، به میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان درس عشق،‌ خوشبختی و درک مفهوم زندگی داده‌ است. دی آنجلیس چهارده کتاب را به رشته‌ی تحریر درآورده است که به ده‌ها زبان ترجمه شده‌‌اند. کتاب‌های او در سراسر جهان، از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی خود بوده‌اند.


در ادامه بخوانید: ۱۰ تاثیر منفی عزت نفس پایین بر روی روابط عاطفی زنان
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.